Οι κάτοικοι του Μετς διώχνουν τα φορτηγά του Μπόμπολα από το πρώτο νεκροταφείο!

Κάτοικοι vs Μπόμπολας 1-0

Σύμφωνα με την ενημέρωση του Red Notebook από το πρώτο νεκροταφείο, όπως και στην περίπτωση του πάρκου Κύπρου και Πατησίων, για ακόμη μια φορά οι κάτοικοι, κατάφεραν να διασώσουν τον δημόσιο κοινόχρηστο χώρο πρασίνου.

Σήμερα το πρωί τα συνεργεία του Μπόμπολα άνοιξαν νέο μέτωπο με τους κατοίκους της Αττικής: αυτή τη φορά στον Δήμο Αθηναίων και συγκεκριμένα στο 1ο νεκροταφείο. Ο ανάδοχος του έργου θα κατασκεύαζε πάρκινγκ στον κοινόχρηστο χώρο μπροστά από τον υπαίθριο χώρο της εισόδου κόβοντας 130 δέντρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες από χθεσινό σχετικό σχόλιο της Ελευθεροτυπίας, το πρώην υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ (νυν Υποδομών) προσπαθεί εδώ και 9 χρόνια να αναθέσει στην εταιρεία του ομίλου Μπόμπολα την παραχώρηση και κατασκευή με εκμετάλλευση, υπόγειου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων. Για να είναι σίγουρο μάλιστα ότι το έργο θα δοθεί στον Μπόμπολα εντάχθηκε μέχρι και στα ολυμπιακά έργα! Ο εργολάβος είχε εγκατασταθεί και επρόκειτο να επιδοτηθεί μάλιστα με περίπου 1,5 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του έργου.

Ύστερα από κινητοποίηση των κατοίκων της περιοχής και της Ανοιχτής Πόλης, τα συνεργεία και τα φορτηγά του Μπόμπολα αποχώρησαν πριν από λίγο.

Η δημοτική Αρχή, ενώ δεν είχε αποφασίσει μέχρι σήμερα για το ποιά στάση θα κρατήσει, τελικά πιέστηκε και ανακοίνωσε στο υπουργείο την αντίθεσή της στην δημιουργία του έργου. Την ίδια στιγμή εκκρεμεί προσφυγή κατοίκων και δημοτικών συμβούλων (Πορτάλιου, Βαλάση κ.ά.) που εκδικάζεται το Μάιο.

Αναδημοσιεύουμε Ανακοίνωση-Κάλεσμα Κατοίκων Περιοχής Μετς

Ο κος Δ. Ρέππας, Υπουργός Μεταφορών, σε αγαστή συνεργασία με τον Δήμο  Αθηναίων και τον μεγαλοεργολάβο Μπόμπολα ξαναχτυπά και πιέζει για την  κατασκευή του περιβόητου υπόγειου  γκαράζ στην πλατεία του Α’ Νεκροταφείου Αθηνών, ενώ εκκρεμεί τον Μάιο ακρόαση στο ΣτΕ όπου έχουν προσφύγει πολλοί κάτοικοι της περιοχής Μετς και όχι μόνον.

Τα επιχειρήματα κατά της κατασκευής του γκαράζ είναι γνωστά:

  • Θα προσελκύσει, αντί να διώξει την αυτοκίνηση στο κέντρο της πόλης, αντίθετα με ό,τι γίνεται στις  ευρωπαϊκές πρωτεύουσες όπου τα αυτοκίνητα οδηγούνται έξω από την περίμετρο της πόλης.
  • Θα επιβαρύνει με κυκλοφοριακή συμφόρηση, ρύπανση και θόρυβο μια παραδοσιακή  γειτονιά αποκλειστικής κατοικίας.
  • Θα αποκλείσει το Α’ Νεκροταφείο από την Ενοποίηση των Αρχαιολογικών Χώρων  της Αθήνας, όπως προβλέπεται από τις σχετικές μελέτες, εφόσον στα πέριξ της  πλατείας υπάρχουν σημαντικά  αρχαιολογικά ευρήματα.
  • Ο υπόγειος υδροφόρος ορίζοντας,  ο οποίος συλλέγει τα νερά και τροφοδοτεί  τον Ιλισσό, θα διακοπεί με βάναυσο τρόπο.
  • Θα κοπούν πάνω από 80 αιωνόβια δέντρα και θα αντικατασταθούν σύμφωνα με την  πάγια τακτική με γκαζόν.

Ο μόνος που θα ωφεληθεί είναι ο κος Μπόμπολας. Έχει τον τρόπο να «πείθει»  κυβέρνηση και Τοπική Αυτοδιοίκηση. Θα χτίσει πάνω σε δημόσια δωρεάν    επιφάνεια, και εκτός από την κατασκευή θα επιδοτηθεί με 4000 ευρώ ανά θέση παρκαρίσματος, δηλαδή 1.200.000 ευρώ, δώρο από τα ευρωπαϊκά ταμεία.

Οι κάτοικοι του Μετς θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους !
Από Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011, στις 5:00 το πρωί, όλοι μπροστά στην πύλη του Α’ Νεκροταφείου,  να είμαστε σε επιφυλακή και επαγρύπνηση για να σταματήσουμε τις μπουλντόζες του Μπόμπολα.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΜΕΤΣ

http://athensmets.blogspot.com

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s