Διευθυντής Ψυχιατρικής με τη «Χρυσή Αυγή» στις εκλογές

«Δεν είμαι τρελός, οι κύριοι της πολιτικής θέλουν να μας τρελάνουν! Υπηρετώ χρόνια ολόκληρα την ιατρική, αλλά φέτος λίγο πριν από το καλοκαίρι, ανοίγοντας το φάκελο με το επίδομα αδείας μου, κατάλαβα ότι το αρμόδιο Υπουργείο μας περνάει για ηλίθιους» είναι τα λόγια αγανάκτησης του διευθυντή του 4ου ψυχιατρικού τμήματος Δαφνίου και ψυχιάτρου Κωνσταντίνου Παρασχάκη.

«Ξέρω ότι αποτελεί είδηση η συμμετοχή μου στις εκλογές ως υποψήφιου συμβούλου με το ψηφοδέλτιο της Χρυσής Αυγής, αλλά πραγματικά, οφείλω να το πω, δε βλέπω τίποτα διαφορετικό στα άλλα κόμματα. Όλοι το ίδιο διαβρωμένοι και κορεσμένοι είναι… Έψαξα να βρω ανθρώπους και δημοκράτες στα κόμματα, ανθρώπους που να κοιτάζουν το κοινωνικό σύνολο και όχι τον εαυτό τους ή την τσέπη τους, ανθρώπους που να θέλουν πραγματικά να δώσουν κάτι κι όμως δεν βρήκα…» καταγγέλλει ο ψυχίατρος.

«Και θα το βρείτε στη Χρυσή Αυγή, κύριε Παρασχάκη; Η επιλογή σας αυτή μήπως είναι υπερβολική και αρκετά ακραία, που ενδέχεται κιόλας να σας στιγματίσει;» ήταν η ερώτηση του δημοσιογράφου.

«Άκουσε αγαπητέ μου, έχω χορτάσει από τους δήθεν και από τους δημοκράτες. Ήμουν και στη Νέα Δημοκρατία και θα μπορούσα να είχα κατέβει μαζί τους στις εκλογές. Πίστεψέ με, δεν αξίζει τον κόπο, τους έφαγα όλους στη “μάπα”. Από όλες τις παρατάξεις. Εδώ μπορεί να τους λέτε ακραίους, αλλά βρήκα ανθρώπους που μου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Αν και τούτοι με απογοητεύσουν, μετά δεν ξέρω τι θα κάνω. Ναι, σας καταλαβαίνω και αποδέχομαι ότι αποτελεί είδηση η υποψηφιότητα ενός διευθυντή ψυχιατρικής να κατεβαίνει με τους Χρυσαυγίτες, αλλά είμαι έτοιμος σε όποιον με προκαλέσει να δώσω απαντήσεις για αυτή μου την επιλογή. Και τότε θα δουν όλοι αυτοί οι κύριοι που έχουν κάνει επάγγελμα την πολιτική ποιος είναι τρελός και ποιος δεν είναι. Ποιος αγαπάει και ποιος όχι αυτόν τον τόπο. Ποιος είναι ακραίος και ποιος μεσαίος» κατέληξε με θυμό ο διευθυντής της Ψυχιατρικής Κλινικής Κωνσταντίνος Παρασχάκης.

πηγή

3 thoughts on “Διευθυντής Ψυχιατρικής με τη «Χρυσή Αυγή» στις εκλογές

  1. Παράθεμα: Διευθυντής Ψυχιατρικής με τη «Χρυσή Αυγή» στις εκλογές | Γονείς σε Δράση

  2. Παράθεμα: Tweets that mention Διευθυντής Ψυχιατρικής με τη «Χρυσή Αυγή» στις εκλογές « No Budget blog -- Topsy.com

Σχολιάστε

